N.

Sahip olduğum en pis iki vücuda sahipmişsin zamanında
Yemek istediğim her yemekten nefret etmişsin zamanında
İntikam almayı düşündüğüm insanları tanımışsın zamanında
Sormadın bana senden ne istediğimi
Bilmiyordun büyük ihtimalle paramı çekerken arkamı döndüğümde seni gördüğüm ilk anda bile seni arzuladığımı

''If you stay here one more minute on this couch with me, I will tie you down and not let you go.''

Vücudumu yıkamadım daha
Belki bir anlamı kalır diye gecenin
Bulaşıkları yıkamadım daha
Tencerede hazırladığın sos kalsın diye
Yorganımı yıkamadım daha
Terlediğimiz gecenin son hatırası da silinmesin diye
Kire, pise, kokuya sensizliği adamış olabilirim
Gözlerine, dövmene, uçaklara senliliği adamış olabilirim

Anlattıklarını paylaşmak istiyorum beni dinlemeyen insanlara
Kedime anlatmak istiyorum seni en saf şekilde sevdi diye
Senden sonra sevişeceklerime anlatmak istiyorum nasıl bana kendilerini aşık edebilirler diye
İçine boşaldığımız kondomlarda sensizliği görüyorum sabahtan beri
Hayallerinde, yıllardır bana olan hayranlığını anlatmanda senliliği görüyorum dün geceden beri
Gitmeyeceğini bilseydim bağlardım seni sonsuza kadar yanıma

''My mother warned me about you who would make me want to stay in Istanbul forever and never leave again.''

Son kez hiç sarılmasaydın keşke belki daha az ağlardım sonra
Son kez sevişmeseydik keşke belki bir daha başka bir erkekten zevk almam diye
Son kez sevmeseydin keşke kedimi
Son kez öpmeseydin keşke boynumu
Ağlamasaydın keşke son kez sarılırken

Hiç yorum yok: