örtünün altından, elektriği olmayan bir bardan.

*yumruk yumruğa edilen kavgaları unutmuşum, önceden ne güzeldi kişisel özelliklerine saldırmadan hiç düşünmeden sade ve sadece bilek gücüne, kendine güvenirdin. çok fikrim yok doğrudur en son böyle kavgamı da ortaokulda yapmışımdır heralde ama olsun karşımdakinin sadece bencilliğine ve bazı kişisel özelliklerine saldırabildiğim bir kavga ne kadar saçmalayabiliyor daha yeni farkına vardım.
*insanları görmemeye alıştım ve kısa süre içerisinde insanları da benim gibi gördüğünü düşündüğümden her insanın içine gircekmiş gibi bakmam kötü sonuçlar doğurcağını hissediyorum. gözlük almayı hala neden istemiyorum?
*bu teyzeyi sevdim mi sevemedim mi niye anlayamadım hala, halbuki lastfm kullanan birisi olarak son yedi gün içerisinde en çok dinlediğim 3. kişi olmuş. hala kararsızım. işsizliğim güçsüzlüğüm sonunda beni bu hale sokacaktı, başardım mutluyum ve huzurluyum.
*suriye pasajı, ne güzelmişsin. 5. kat ne de değerliymişsin. o rezilliğin, o başıboşluğun, o zıplasam sanki tüm binayı titretebilecek korkusunu bize sunman ne güzelmiş. o balkona gideceğim ve bir daha bir daha sigara içeceğim aşşağıyı izleyeceğim başım dönesiye kadar yükseklik korkum varmış diyesiye kadar. tekrar, tekrar.

*bilinçaltımın ve alkolün karışımından çok korkmaya başladım. ben yapmazdım böyle şeyler.

Hiç yorum yok: