Kalanlar da Ölüyor.

Umut etmeye başladığım her an yeni bir bomba patlıyor burada
Güzellikler göreceğiz çocuklar güneşli güzel günler klişe umuduyla günümü geçirirken patlıyor bir bomba daha
Zorlu günlerden dönüşüme ayağıma helikopterler destek olurken patlıyor bir bomba daha
Kurtulacağım kısa sureli anlar yaklaşınca patlatıyor birisi bir bomba daha 

Öğreniyorum Veli ölmüş
Kimdir bu Veli bilmem
Abdurrahman ama çocuğunun adı çok iyi bilirim onu 
Küçük mavi dinozorunu ararken Sevgi'nin ağlamalarını duymaz 
Sevgi yüzüme kapıyı kapatmaya çalışır arkamda yeşil kahverengi üniformalar görünce 
Biliyordum diye bağırır Sevgi odanın ortasında 
Taşındığı evin daha ikinci kez dip köşe temizlik yaptığı gün koltukta ağlar Sevgi 
Dinlemez kimseyi Sevgi güvenir bana sürekli ne zaman görebileceğim Veli'yi der 
Veli'nin ölmesine soyut anlamlar şerefli söylemler eklemeyen tek kişiye güvenir Sevgi çünkü 
Şerefli bir yani yoktur der Sevgi 

Öğreniyorum Mesut ölmüş 
Bir bomba patlıyor 
Bolu'da başka bir Sevgi odanın ortasında ''Biliyordum'' diye bağırıyor
Öğreniyorum Ahmet ölmüş 
Bir bomba patlıyor 
Erzurum'da başka bir Sevgi odanın ortasında ''Biliyordum'' diye bağırıyor

Öğreniyorum Zübeyr ölmüş 
Kimdir bu Zübeyr bilmem 
Onun da Abdurrahman'ı var, hem de iki tane 
Bir Abdurrahman kitaplarını yırtmaya çalışıyor şu anda 
Diğer Abdurrahman oyuncak pembe makyaj çantasını kaldırmaya çalışır 
Çünkü Zübeyr'in de Sevgi'si var bir tane 
Sevgi odada yerlere yatmaya çalışır çünkü 
Beni görür görmez bir rahatlama hisseder Sevgi çünkü 
Üç saattir kapalı bir telefona ulaşmaya çalışmıştı çünkü 
Bir bomba patlıyor bir Sevgi sadece elini tutabileceği bir cesedi görmek için yalvarıyor 
Bir bomba patlıyor bir Sevgi sadece yüzünü okşayabileceği bir cesedi görmek için yalvarıyor

Hiç yorum yok: