Hatun.

Sadece bedenimi alabildi burası her sabah kestirdiği bıyığımla, kar altında saatlerce beklettiğinden donmuş parmaklarımla ve eğitim sırasında maruz bıraktığı amlı götlü şakalarıyla
Sadece normalliği gösterebildi burası, baskılardan yılmış ruhunu amlı götlü şakalarla boşaltarak, cinselliği ereksiyon olmak ya da olmamak arasına sıkıştırmış şekilde yaşayarak
Boşaltamıyorum bedenimi, ruhum hiç ereksiyon olmuyor ve bekliyorum sadece

Tek kişilik rahatsız yatağında boynundan öpmeyi
Parmaklarımın bugüne kadar hissettiği en güzel sakallara tekrardan dokunabilmeyi
Koluna giremeden yürüyüp tüm dünyaya yanıma almak isteyeceğim sakallı hatunumu gösteremediğim sokaklarda tekrardan yürüyebilmeyi
Omzuna kafamı koyamayacağımı ve yer altında bile rahat olamayacağımı dikteleyen insanlarla dolu son durağının huzur veren eve götüren metroda tekrardan yol alabilmeyi

Sadece hatunlara duyulan özlemin normalliğini belirtti burası, benim hatunumun bıyıklı ve sakallı olduğunu bilmeden, bir gün yanında yatacağım gecenin zevkinin hayaliyle ruhuma mastürbasyon yaptığımı bilmeden, en saf duruşuyla beni kendisine bağlayan sakallı hatunumla beş dakikada inilen Tarabya Sahili'nde birlikte yürünecek on dakikanın bile buradaki on günü kolaylıkla geçirttiğini bilmeden

Hiç yorum yok: