Görüşürüz Diye.

ne için gidiyorum ki şimdi diye geçirmeden içinden
günlerim var hiç bir şey konuşmuyorum ama sayfalarca besliyorum seni
zaman geçmiş ölü doğmuş fikirlerinin zararlı geldiğini kabul ettiğin günden beri
zaman geçmiş hiç değişmeyecek diyerek batıya doğru yola çıkışından beri
zaman geçmiş fikirlerin üstü kapalı tekliflerin, ardına hemen gülünen meselelerin sunulduğu masalardan beri
yeni fark etmişsin güzelliğimi
yeni fark etmişsin seni nelerle beslemek isteyeceğimi
geridesin bunun için güzel sakallı

yapılan güzel fedakarlığın tadını çıkararak
tebrik etti kimileri cesurluğundan
kıskandıklarını söylediler kabul etmeyeceğimi düşündüler
gizli düşmanı daha da yakınlaştırmak istediler yürüdükleri yollarda

senin için küçük benim için çok büyük bir adıma vesile olarak
yeni hayallerimle gelmek istedim yanına
dinlemedim hiç mantığımı bu sefer bir yolu bulunur dedim
açgözlü oldum bir an bencil oldum ama hepsi güzel bir hedef uğruna yapılan fedakarlıklardı

isteyerek teklif ederek kendini hiç sıktırmadan hiç bıkmadan sıkılmadan
gelmemi bekle kaybolmuyorum hiçbir yere
tekrardan bulacağın günü bekle bulunmayı bekliyor olacağım çünkü

Hiç yorum yok: