C.

Acele halde çıkarken yazdın notunu. Bir antlaşmaydı belki de bu not. Düşünmedim o zaman sonraya saklamak için. Ben de yazıyorum kendi notumu, kendi koşullarımı anlatmam için. O notun oluşmasına daha zaman olabilir. Ama belki de sadece bununla kalır.

Sana çok değişik şekilde değer veriyorum. Değer demek zorundayım çünkü kafama kodlanan sevgi kelimesi ile söylemek istediklerimi tanımlayamam. Ya da kafama kayıtlı, kafamıza kayıtlanmış sevgi kelimesinin geleneksel tanımlarıyla karşılayamam düşüncelerimi.

Bu değer, kendisini anlatmaya çalışırken bile benim için değişik bir şekilde cümlelere dökmek zorunda bırakıyor beni. Noktalar var yazdıklarımda artık. Her beş kelimede bir enter tuşuna basmak zorunda kalmıyorum bu sefer. Uğraşmak zorunda kalmıyorum sana verdiğim değeri hissetmek için. Bu değer beni kötü hissettirmiyor. Bu değerin yanımda olmadığı zamanlarda kendime başka değerler aramak kötü hissettirmiyor bu sefer. Sen gelmeden önce farklı hikayeler deneyimlediğimi, sen gittikten sonra da biriktirmeye devam ettiğimi, tekrardan geldiğinde ise bu hikayelere yenileri ekleyeceğime dair söz verdiğimi bilmek beni mutlu ediyor. Bunu senin de hissettiğini biliyorum. Sorma gereği duymuyorum bu yüzden.
Bugüne kadar tanımlananlarla alakası yok bu deneyimin. Yeni bir tanım bulmam lazım, ya da bunu düşünmeye devam etmem lazım. Daha da derinlerine inmem lazım.

Ancak o zaman cevaplayabilirim aklımdaki soruyu. Yeni hikayeleri yaşadıkça senin hikayene göre mi yargılıyorum bu yeni bedenleri? İki şıkkı da yok bu sorunun çünkü o kadar değişik. Bir hikayeden ibaret değil bu bedenler. Yargılıyorum, puanlıyorum, değiştiriyorum ve sana anlatıyorum. Ölçüyorum ve seninle karşılaştırıyorum. Tadına bakıyorum ve seninle karşılaştırıyorum. Kokluyorum ve seninle karşılaştırıyorum. İzliyorum ve seninle karşılaştırıyorum.

Sonuç olarak bu kelimeyi arıyorum. Aşkın bu olmadığını biliyorum. Sevginin bunları da kapsadığını biliyorum ama daha fazlasına ihtiyacım var. Bağlılık kelimesine inanmayacak kadar da sorguluyorum hayatı. Takıntıların sadece davranışlardan ibaret olduğunu düşündüğümden iç dünyamı yansıtmadığını düşünüyorum.

Ben sanırım yeni ve değişik bir şeyler deneyimliyorum. Bunu fark edebildiğim için de huzurluyum.

Hiç yorum yok: