Küçük Hesaplar.

Bir süredir işaretleri, ipuçlarını araştırıyorlardı

Hepsi de bir yolculuğa çıkmak istiyordu
Daha da kaybolarak geri döndüler
Hepsi de olduğu yerde kalmak istiyordu
Daha da şüpheyle baktılar emin oldukları konulara
Konuşuyorlardı sadece küçük hesaplarından
Haberleri yoktu küçük hesapların büyük sorunlar çıkardığından
Yürütebilecekler miydi emin bile değildi hiçbirisi
Yürütebildiklerine dair bir kanıt göremedim ben

Hepsi de birilerinin yanında başkaları olmayı denedi
Hepsi de birilerinin yanında kendileri olmayı denedi
Hiçbirisinin de başarılı olduklarına dair bir kanıt bulamadım ben

Uyku vakitlerini harcadılar sırayla
Kendi küçük krallıklarında bir huzursuzluk vardı
Yalnız kaldılar sırayla
Kalplerini çok uzaklarda odağını şaşırmış bir halde gördüler
Bulduklarına dair bir kanıta rastlamadım ben

Hiç yorum yok: