Daha Yüksek Sesle.

Bir mumu üflerken kaç dilek tutabilirsin?
Peki dua ederken kaç isteğinin gerçekleşmesini isteyebilirsin?
Sadece parmaklarınla kaç tane gözyaşı damlası sayabilirsin?
Zayıflamaya çalışırken kaç tane daha diyet yapabilirsin?

Sakin ol, aşırı tepki gösterme
Sonra pişman olmaktansa önceden bitmesi daha iyidir
Biraz zaman ver, tekrar düşünürsün
Kaç kere duydun bunları insanlar seni yatıştırırken?

Bunları yazan biri olarak bildiklerim arasında kalbimin hala attığı aslında
Yüzleştiğim tek kişiyle uğruna bunları yazdığım aynı kişi olması
Çünkü tek ilaç tepkimi göstermek ve ardından eve koşarak geri dönmek

En son ne zaman gerçekten dürüst olabildin?
En son kurduğun cümlenin içinde kaç tane yalan vardı?
Sözlerini tutmadığın için, diğerlerini dinlemediğin için kötü hissediyor musun?
En son ne zaman pişman oldun ayrılmak istediğin için?

Sakin ol, aşırı tepki gösterme
Sonra pişman olmaktansa önceden bitmesi daha iyidir
Biraz zaman ver, tekrar düşünürsün
Bu duydukların yüzünden kendi kendine zarar vermene gerek var mı?

Kalbim hala atıyor benim
Eve girdiğimde hala gülüyorum ben
İlk başladığım yere dönüyorum ben
Dinlemediklerim sayesinde

Hiç yorum yok: