Düşünmeden.

Hala korkuyorsun, ben de korkuyorum, önemli değil ama biraz geriye git ve bekle

Tek başımayım ve istenilmeyi bekliyorum
Herkes yattı ve kurtarılmayı bekliyorum
Suyun ısınmasını, son sigaramı içmeyi bekliyorum

Bu acıya bağımlı oldum durduramıyorum
Bu şarkılara bağımlı oldum durduramıyorum
Acımı anlatmaya bağımlı oldum durduramıyorum
İnsanlardan utanır oldum durduramıyorum

Boğuluyorum çoğu zaman nefessiz
Sadece kurtarılmayı bekliyorum
Karda ellerim donuyor eldivensiz
Rüzgarın durmasını bekliyorum
Unutmak istiyorum adını evini odanı
Sonrasında yeniden karşılaşmayı bekliyorum

Saçlarını tekrardan okşamak istiyorum
Okşadıkça dökülsün hepsi yerlere
Halının üzerinde sarı siyah o saçlarını istiyorum

Bana verdiğin t-shirtleri boyamak istiyorum
Bana aldığın hediyeleri yakmak istiyorum
Gerizekalı arkadaşlarını öldürmek istiyorum
Yalnız kalmanı istiyorum
Seni yalnızlıktan kurtarmak istiyorum o zaman
Bir gün arayıp fazladan attığın o haplar yüzünden kötü olduğunu öğrenmek istiyorum

Aslında sadece düştüğünü görmek istiyorum
Aklımda her gün düşünüyorsun
Aklımda her gün azalıyorsun
Bir kez de olsa gerçekte görmek istiyorum

Hiç yorum yok: