Yavaş Yavaş.

Her sabah uyandığımda bir ışık görüyorum
Sonra hatırlıyorum seçtiğim ışık aslında önümdeki
Ve kalkıyorum ayağa sigara yakıyorum bir tane

Düşünüyorum kaybettiğin parçayı
Düşünüyorum başladığım zamanı bitirdiğin zamanı

Her sabah umut ediyorum her günün daha iyi geçmesi için
Her sabah daha da sabırlıyım çözmek için daha da çabalıyorum

Çok klişe olacak ama ile başlayan cümleleri pek sevmem aslında
Yaşadığımız her an klişe aslında
Konuştuğumuz her şey klişe aslında
Ve seni öldürmeyen güçlendirir aslında

Zaman çok acımasız çoğu zaman
Uzun zamandır görmediğin bir arkadaşınla karşılaşmışsın
Günlük konuşmanı yapmışsın
Sıra ''o'' konuya gelmiş, tıkanmışsın

Çok klişe olacak ama nereden başlasam acaba demişsin
Çok klişe olacak ama daha ne gelecekti o gün başıma demişsin

Sebepleri fazla ve çözümü de var biliyorsun
Gücün de var gerektiği kadar
Çünkü ölmemişsin, unutmuşsun, aşmışsın

Hiç yorum yok: