''Kaleleri Yap, Taş Toplamayı Bırak''

Çoğu zaman bulunduğum yerden, durumumdan, saçımdan, başımdan, yaşımdan ve buna benzer düzyazı da uyak oluşturacak kelimeler de bulabileceğim benle ilgili bir sürü şeyden memnun olduğumu düşünmekteyim. Ama bazen öyle zamanlar oluyor ki hiç istemediğim şeyleri istediğim, hiç yapmadığım şeyleri yapmaya gönüllü olduğum ya da en basitinden hayatımda en kötü zamanlara bile geri dönmeyi istiyorum. Nasıl bir beyinse benim ki, bastırmaya ihtiyaç duyan birçok duygu bazen geliyor en olmadık zamanlarda beni buluyor. Alakası yok aslında şu anda istediklerimle hissettiklerimle şu yazdıklarım ama birden başka şeyler yazmak isterken bunlar çıktı klavyeden.
Kaleler kurduğumuz, sürekli birbirimize yardım ettiğimiz ya da tam tersi içten içe saflıkla kötülüğünü istediğimiz ki en fazla kalenin yıkılmasıdır bu kötülük, taş toplamayı bıraktığımız, taş atmadığımız, taşlarla oynadığımız, birçok kelimeyi anlamını hiç bilmeden kullandığımız, en kötü anımıza sebep olabilecek sebebin bile çok basit bir şey olduğu ama bizim bunu anlamadığımız o zamanlar o kadar geride kaldı ki şu anda eskileri düşünmek, oynadığımız oyunları düşünmek, yıktığımız kaleleri, atmadığımız taşları, ezdiğimiz çiçekleri, oynarken patlatılan topları, kaç kez her akşam elimizin yüzümüzün yara içinde eve dönerken annemizin kızıp kızmayacağını düşünmemiz. Neden bilmiyorum ama çok özlediğimi fark ettim biraz önce.
Yazmayı bilmeden saçma sapan kelimeler uydurmak iki üç harf öğrenince onları birleştirince birşeler yazdığımı sanmamı hala hatırlarım. Her yere mrhae fln yazardım adımın harflerini bilirdim sadece. Şimdi bu cümleleri kurabiliyorum ama okumayı bilmediğim, televizyon reklamlarının ilgimi çok fazla çektiği, her an bir şeyleri kıran döken yaramaz çocuk olduğum o zamanları.. özlüyorum işte yazacak olsam akşama kadar yazarım. Neyse şimdi fark ettim şimdi de yazmayı bilmiyormuşum pek, her yazdığım kelimeyi düzeltior bu word.

Hiç yorum yok: